onsdag 28 november 2012

Tiden för tankar är knapp

Det har varit några lugnare dagar på bloggen, dels för att jag knappt haft tiden att själv kunna tänka i den utsträckning som jag brukar.
Inte för att jag tänker för lite, nejdå, jag tänker fortfarande för mycket. Men mitt filosoferande har varit lite för enformigt de senaste dagarna, och mina tankar har varit antingen sådana som jag vill hålla för mig själv, eller sådana som jag blivit ombedd att hålla för mig själv.

Men jag utlovar att snart börja med årskrönika, den kommer att vara uppdelad i olika delar, det kommer att släppas en del varje advent.
2012 har varit ett minnesvärt år, inget snack om det...

Dagen till ära innehåller som de flesta dagarna, fotboll.
Ikväll kör vi igång med fysträning, killarna ska få svettas ut riktigt ordentligt!
Framöver kommer truppen att få riktig professionell fysträning, där flera instruktörer på F&S i stan har lagt upp ett träningsprogram med skadeförebyggande fysträning för grabbarna, men fram tills dess kommer vi att köra en egen träning varje vecka.

Let's go, vi har halva onsdagen framför oss!

//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar